ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
Wszelkie reklamacje w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania usługi szkoleniowej mogą być zgłaszane za pośrednictwem druku „Zgłoszenie Reklamacji” dostępnego (ZGŁOSZENIE REKLAMACJI) na adres e-mail: aplikom@aplikom.com.pl, drogą pocztową na adres Aplikom Sp. z o.o. Łódź 94-102 ul. Nowe Sady 2, a także osobiście w siedzibie Organizatora szkoleń w terminie do 10 dni od dnia zakończenia Szkolenia.
Co powinna zawierać reklamacja?
Reklamacja powinna zawierać następujące dane:
- oznaczenie Uczestnika lub Zgłaszającego – imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres email, telefon kontaktowy,
- przedmiot reklamacji,
- wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
Czas rozpatrywania reklamacji
Reklamacje Organizator rozpatruje w ciągu 14 dni roboczych od momentu jej otrzymania. Podmiot składający reklamację zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie, w której zgłosił reklamację. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania, w przypadku gdy wpłynie ona po terminie lub zawiera istotne braki utrudniające jej rozpatrzenie.
Pozytywne rozpatrzenie reklamacji
Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną Organizator szkolenia firma Aplikom Sp. z o.o. w zależności do okoliczności, które zawiera reklamacja zaoferuje:
- powtórzenie szkolenia lub jego części,
- zastosowanie uzupełniającej indywidualnej pomocy merytorycznej online.