Autodesk 3ds Max – Bazowy

Wczytuję mapę...

Data/Czas
Date(s) - 19/03/2018 - 21/03/2018
Całodniowe

Lokalizacja
Centrum Szkoleniowe Aplikom

Kategorie


3ds Max / Max Design – Bazowy

Rozpoczynasz pracę z programem 3DS Max? To szkolenie jest dla Ciebie.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób rozpoczynających pracę z programem Autodesk 3ds Max. Prowadzone jest w oparciu o najnowszą wersję tego oprogramowania.
Celem kursu jest zapoznanie uczestników z mechanizmem oraz sposobem tworzenia i edycji obiektów w środowisku trójwymiarowym, zapoznanie z podstawowymi technikami animacji oraz renderingu. Szkolenie jest zorientowane na wykorzystanie oprogramowania 3ds max jako narzędzia do generowania wizualizacji statycznych i dynamicznych.
Od Uczestników nie jest wymagana żadna wiedza związana z obsługą oprogramowania do tworzenia grafiki trójwymiarowej, jakkolwiek jej posiadanie może być dla Uczestnika bardzo pomocne.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik posiada podstawową wiedzę z zakresu obsługi programu dotyczącą konfigurowania programu, tworzenia podstawowych obiektów, ich edycji, pokrywania materiałami, podstaw oświetlenia, obsługi kamer, animacji oraz renderingu.

Program szkolenia

I. Interfejs użytkownika

  1. Składniki interfejsu
  2. Widoki
  3. Panel komend
  4. Inne elementy interfejsu Użytkownika
  5. Elementy interfejsu Użytkownika w obrębie okna widoku

II. Operacje na plikach / projekcie

  1. Tworzenie projektu
  2. Zapis projektu
  3. Dołączanie z zewnętrznych plików
  4. Import/Export
  5. Podłączanie plików

III. Pierwsze kroki

  1. Preferencje projektu
  2. Tworzenie obiektów
  3. Selekcja obiektów
  4. Zarządzanie sceną

IV. Przekształcenia obiektów

  1. Narzędzia transformacji obiektów
  2. Układy współrzędnych
  3. Przyciąganie
  4. Wyrównywanie obiektów
  5. Tworzenie duplikatów
  6. Inne przydatne transformacje

V. Modyfikacje / Modyfikatory

  1. Podstawy
  2. Stos modyfikatorów, operacje na stosie
  3. Przykłady modyfikatorów

VI. Modelowanie siatkowe

  1. Modelowanie przy użyciu obiektów typu AEC
  2. Operacje logiczne
  3. Operacje typu ProBoolean

VII. Materiały

  1. Edytor materiałów środowiska 3ds Max
  2. Biblioteka materiałów zdefiniowanych, typy dostępnych materiałów

VIII. Wykorzystanie map

  1. Definicja mapy i jej wykorzystanie
  2. Typy map
  3. Wyświetlanie map w widokach
  4. Wykorzystywanie kilku map jednocześnie

IX. Mapowanie obiektów

  1. Wykorzystanie materiałów i map w procesie pokrywania obiektów materiałami

X. Kamery

  1. Typy kamer
  2. Praca z kamerami
  3. Perspektywa
  4. Praca z ruchomą kamerą

XI. Światła

  1. Typy świateł: światła standardowe, światła fotometryczne, światła typu mr (zgodne z silnikiem mental ray)
  2. Parametry świateł (kolor, natężenie, dystrybucja)
  3. Cienie

XII. Prosty system oświetlenia sceny

  1. Oświetlenie trzypunktowe

XIII. Symulacja światła rzeczywistego

  1. Symulacja światła słonecznego i pochodzącego od nieba
  2. Mr SkyPortal

XIV. Podstawy animacji

  1. Teoretyczne podstawy animacji
  2. Podstawy animacji
  3. Narzędzia kontroli animacji
  4. Alternatywy sposoby animacji

XV. Rendering

  1. Pojęcie renderingu
  2. Okno ustawień renderingu
  3. Kolejkowanie renderingu

XVI. Podstawy obsługi silnika renderującego Mental Ray

  1. Final Gather
  2. Indirect Illumination

XVII. Narzędzia do analizy i tworzenia schematów oświetlenia

Szkolenia trwają 21 godzin i odbywają się w niewielkich grupach. Wszystkie szkolenia są certyfikowane przez Autodesk.

Cena:

  • 1200 zł (netto) + 23% VAT
  • student 250 zł (netto) + 23% VAT

Bookings

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.